Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Naujienos Spausdinti RSS

Prancūzijos žiniasklaidos atstovams pristatytos Lietuvos turizmo aktualijos

Sukurta 2020.02.05 / Atnaujinta 2020.02.05 12:22
      Prancūzijos žiniasklaidos atstovams pristatytos Lietuvos turizmo aktualijos
      Prancūzijos žiniasklaidos atstovams pristatytos Lietuvos turizmo aktualijos
      Prancūzijos žiniasklaidos atstovams pristatytos Lietuvos turizmo aktualijos

      Lietuvos ambasada Paryžiuje vasario 4 d. aštuntus metus iš eilės dalyvavo Prancūzijoje veikiančių užsienio šalių turizmo informacijos centrų asociacijos (ADONET) rengiamoje žurnalistų verslo misijoje, šiemet pritraukusioje apie 200 turizmo srityje besispecializuojančių spaudos, radijo ir televizijos žurnalistų iš visos Prancūzijos.

       

      Prancūzų žiniasklaidos atstovams buvo pristatyta šiemet minimų Vilniaus Gaono ir Lietuvos žydų istorijos metų programa, pagrindiniai su litvakų istorija ir kultūra susiję turistiniai objektai bei maršrutai. Ypatingas dėmesys taip pat buvo skirtas 2022 m. Europos kultūros sostine tapsiančio Kauno ir jo turistinio potencialo pristatymui – renginio dalyviai aktyviai domėjosi modernia tarpukario Lietuvos sostinės architektūra ir miesto istoriniais ryšiais su Prancūzija. ADONET turizmo verslo misijoje pristatytos ne tik prancūzų turistų pamėgtos Lietuvos vietovės, tačiau ir nauji turizmo produktai, maršrutai ir paslaugos. Daugiausia žiniasklaidos atstovų dėmesio šiais metais sulaukė Lietuvos kultūrinis paveldas, išskirtiniai kelionių maršrutai, atskleidžiantys Lietuvos gamtos grožį, taip pat ekologinis turizmas.

      Prancūzijos žurnalistams taip pat buvo išplatintas Lietuvos turizmo sektoriaus aktualijas ir naujoves pristatantis pranešimas spaudai, parengtas bendradarbiaujant su „Keliauk Lietuvoje“ ir Lietuvos turizmo informacijos centrais.   

      Paryžiuje kasmet rengiama ADONET turizmo verslo misija yra svarbiausias tokio pobūdžio renginys Prancūzijoje – jos metu užsienio valstybių turizmo interesams atstovaujančios institucijos, priklausančios minėtai organizacijai, turi unikalią galimybę pristatyti savo šalį ir išsamiai aptarti bendradarbiavimo gaires su Prancūzijos žiniasklaidos atstovais.

      Lietuvos dalyvavimas 2013-2019 m. ADONET organizuotose spaudos verslo misijose leido suorganizuoti beveik pusšimtį prancūzų turizmo žurnalistų kelionių į Lietuvą, po kurių buvo parengti Lietuvai ir jos turistiniam potencialui pristatyti skirti radijo ir televizijos reportažai, straipsniai spaudoje bei internetinėje erdvėje.

      Lietuvą vis dažniau atranda ne tik Prancūzijos žurnalistai, bet ir šios šalies, vienos didžiausių išvykstamojo turizmo rinkų Europoje, keliautojai. 2019 m. I pusm. šalių, iš kurių į Lietuvą atvyksta daugiausia turistų, dešimtuke įsitvirtino Prancūzija – lankytojų iš Prancūzijos srautas augo rekordiškai, beveik 25 proc.

      Naujienlaiškio prenumerata