Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Naujienos Spausdinti RSS

Lietuvos ambasada Prancūzijoje skelbia atranką užimti sekretoriaus (-ės) pareigybę

Sukurta 2021.07.16 / Atnaujinta 2021.07.16 10:55

Lietuvos Respublikos ambasada Prancūzijos Respublikoje skelbia atranką užimti sekretoriaus (-ės) pareigybę.

Reikalavimai:

  1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  2. mokėti lietuvių kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C2 lygiu, prancūzų kalbą – ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu, anglų kalbą – ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu;
  3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
  4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
  5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
  6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  7. būti susipažinusiam su Lietuvos ir Prancūzijos politine, administracine, ekonomine ir teisine sistema;
  8. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

Pagrindinės sekretoriaus (-ės) funkcijos:

  1. padeda atstovybės vadovui  ar priskirtam darbuotojui;
  2. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius ir paštu bei el. paštu gaunamą korespondenciją;
  3. teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
  4. pagal kompetenciją rengia susirašinėjimo su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis, projektus;
  5. registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
  6. pagal kompetenciją rengia raštų, lydraščių, notų ir kitų dokumentų projektus;
  7. formuoja atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
  8. platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
  9. raštu ir žodžiu atlieka vertimus iš lietuvių į prancūzų kalbą ir iš prancūzų į lietuvių kalbą;
  10. prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
  11. sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
  12. vykdo kitus atstovybės vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

Privalumas - administracinio darbo patirtis.

Su darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis nuo rugsėjo 2 d. Pareiginės algos koeficientas – 5,89.

Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2021 m. liepos 23 d. 18.00 val. (Paryžiaus laiku) elektroniniu paštu [email protected] turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių kalba ir motyvacinį laišką.

Naujienlaiškio prenumerata