*alt_site_homepage_image*
lt
fr

Naujienos

RSS

2025 m. pavasarį rengiama konsulinė misija Nicoje, Prancūzijoje

2025 m. pavasarį rengiama konsulinė misija Nicoje, Prancūzijoje

Lietuvos Respublikos ambasada Prancūzijoje 2025 m. pavasarį planuoja rengti konsulinę misiją Nicoje. Lietuvos konsulinis pareigūnas misijos dieną priims šiuos Lietuvos Respublikos piliečių dokumentus:

  • prašymus išduoti ar pakeisti pasą ir asmens tapatybės kortelę;
  • ilgesniam nei 6 mėnesių laikotarpiui iš Lietuvos išvykusių piliečių gyvenamosios vietos deklaracijas;
  • prašymus išduoti asmens grįžimo pažymėjimą;
  • pranešimus apie prarastus asmens dokumentus;
  • prašymus įtraukti į apskaitą užsienio valstybėje įregistruotus civilinės būklės aktus (santuoką, ištuoką, vaikų gimimą);
  • prašymus pakeisti vardą, pavardę;
  • prašymus išduoti civilinės būklės aktą (gimimą, santuoką, ištuoką, mirtį) patvirtinančius įrašus;
  • prašymus išduoti konsulines pažymas;
  • prašymus dėl dokumentų pareikalavimo iš Lietuvos Respublikos institucijų;
  • prašymus dėl Lietuvos Respublikos pilietybės (tvirtins elektroniniu būdu į MIGRIS sistemą įkeltų Lietuvos pilietybės prašymų ir pranešimų apie kitos valstybės pilietybės įgijimą dokumentų autentiškumą);
  • be to, atliks notarinius veiksmus (įgaliojimų tvirtinimą, parašo, nuorašo tikrumo paliudijimą, pažymų, jog asmuo yra gyvas ir tam tikroje vietovėje, tvirtinimą).

Konsulinės misijos tiksli data, vieta ir kita aktuali informacija bus paskelbta Lietuvos ambasados Prancūzijoje interneto svetainėje ir jos Facebook paskyroje likus ne mažiau kaip 2 mėnesiams iki misijos datos.

Primename, jog konsulinės misijos metu bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę ir registracijos patvirtinimą gavę asmenys. Registracija į priėmimą vyks elektroninės registracijos sistemoje ir bus pradėta paskelbus konsulinės misijos datą.

Maloniai prašome prieš registruojantis į konsulinę misiją įvertinti, ar reikalingos Lietuvos institucijų paslaugos nebūtų galima gauti nuotoliniu būdu. Toliau pateikiame užsienyje gyvenantiems Lietuvos piliečiams aktualių paslaugų sąrašą ir nuorodas į portalus, per kuriuos reikėtų kreiptis dėl šių paslaugų.

Lietuvos valstybės teikiamas viešąsias elektronines paslaugas galima gauti, turint naujos kartos Lietuvos piliečio asmens tapatybės kortelę (ATK) (naudojimosi instrukcija), išduotą po 2021-08-12, mobilųjį įrenginį su NFC technologija ir atsisiųsta programėle mCard LTU iš AppStore arba GooglePlay.

Asmenims, turintiems iki 2024 m. sausio 1 d. išduotą ATK ir ją naudojantiems kaip kvalifikuoto elektroninio parašo priemonę eNotaras informacinėje sistemoje teikiamoms paslaugoms gauti, rekomenduojama kreiptis dėl nemokamo kortelės pakeitimo. Daugiau informacijos skelbiama čia.

Elektronines paslaugas galima gauti jungiantis ir kitomis elektroninės atpažinties priemonėmis.