Lietuvos Respublikos ambasada Prancūzijos Respublikoje skelbia atranką užimti sekretorės/sekretoriaus pareigybę

Lietuvos Respublikos ambasada Prancūzijos Respublikoje skelbia atranką užimti sekretorės/sekretoriaus pareigybę.
Pareiginės algos koeficientas nuo 1 874 EUR.
Reikalavimai:
- turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti lietuvių kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C2 lygiu, prancūzų kalbą – ne žemesniu kaip C1 lygiu, anglų kalbą – ne žemesniu kaip B2 lygiu;
- mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
- išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
- gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- būti susipažinusiam su Prancūzijos politine, ekonomine ir teisine sistema;
- atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.
Pagrindinės sekretoriaus funkcijos:
- padeda ambasados vadovui ar priskirtam darbuotojui;
- atsiliepia telefonu, administruoja skambučius;
- teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
- pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių diplomatinėmis atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
- registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
- pagal kompetenciją rengia raštus, lydraščius, notas ir kitus dokumentus ar jų projektus;
- formuoja diplomatinės atstovybės dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
- stebi žiniasklaidos pranešimus, platina ambasados pranešimus žiniasklaidoje;
- platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
- atnaujina ir skelbia informaciją ambasados interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
- atlieka vertimus raštu;
- sudaro ir nuolat pildo ambasados kontaktinių asmenų sąrašą;
- padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
- prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
- vykdo kitus ambasados vadovo nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.
Privalumas – administracinio darbo patirtis.
Su darbuotoja/darbuotoju bus sudaroma terminuota darbo sutartis.
Pretendentai, atitinkantys pareigybei keliamus reikalavimus ir norintys dalyvauti atrankoje, iki 2024 m. spalio 16 d. 12.00 val. (Paryžiaus laiku) elektroniniu paštu diana.kanclere@urm.lt turi pateikti gyvenimo aprašymą lietuvių kalba (CV Europass formatu) ir motyvacinį laišką.